måndag 9 november 2009

Saknat mig?

Så har en hel helg gått och jag har glömt bort att blogga.
Varför undrar ni då!? Ja, igentligen har jag nog inget bättre skäl än att jag just glömt. För helgen har varit hyfsat lugn.
I fredags var grannarna över och vi tittade på idol.
Lördagen ängnades mestadels till fotbollsträningar och söndagen var ju farsdag.
Det blev ett lätt firande och sedan var vi på bytardagar och fyndade pläxor åt mellan sonen.
I dag är det ny vecka och ny körövning. Vi kör på nu inför julen. Får se om mailandet nått alla. Vi bokade nämligen om dagens övning från Malin till mig.
Blir spännade att se hur många som kommer till mig och hur många som kommer till Malin. Hoppas de flesta är på samma ställe i kväll.

Ska bli så härligt med lite julstämning.

Välkomna!

Maria

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar