fredag 4 september 2009

Ensam kvar på jobbet...

Jag ger mig...det blir en solnedgång i alla fall.



Sitter på jobbet och har kapitulerat inför "exempelbilder"-mappen.

Ska snart orka sätta mig på cykeln och åka hem och fira fredag. En vecka går så fort och ändå, när fredagen är här så har man inte en gnutta ork kvar, alls.

Men människan är en varelse på jakt efter njutning och nöje. Så när lördagen är här vet jag att jag kommer längta hela dagen tills vi står på scen i Länssalen på Örebro slott.
Jag och GLÖDarna kommer att riva av 60-tals hitsen, en efter en, med orkestern i ryggen som spelar som aldrig förr! Till GLÖD finns det alltid energi och ork!

Datorn är på sjukan. Data-killen visste inte vad som hänt. Den skojfriska sambon undrade om det kanske var svininflusensan? ..eller "svinet" som det heter i folkmun. Vi får se när den återkommer.
Jag tänker i alla fall inte gå till jobbet på helgen för att blogga, ....men kanske blir det ett besök i Falla. Där är datorn fortfarande inte smittad vad jag vet.

Trevlig helg!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar