torsdag 3 september 2009

Frustrerad bloggare utan hemdator...

...låter som en lapp ur "Gäster med gester" :) haha!

Jag minns en kväll då jag och Lena med respektive skulle utmana varandra på charader, med egenhädigt komponerade lappar. Vilka blev mer och mer galna och stört omöjliga ju senare timmen blev ...

Fortfarande ingen fungerande dator hemma.
Dator-fixar-killen kommer imorgon och beslagtar den...

Hittade lite bilder här på jobbdatorn i mappen "exempelbilder",
men vem är intresserad av en tjusig solnedgång eller en stegrande häst i skymningen...suck.

Vem är du?, frågar "Anonym" i en kommentar.
Jag är Sofia, vem är du?

1 kommentar:

  1. Jag är en trogen läsare av er blogg
    och heter Mona Gelin
    Jesper och Fridas farmor
    Vad jag förstår är du kusin Sofia

    SvaraRadera