onsdag 2 september 2009

Datorhaveri!...

...hemma hos mig idag. *tänk positiva tankar*
En liten musiksnutt och kanske en härlig GLÖD-bild får stryka på foten här på bloggen idag.

Satte mig på cykeln istället för att hinna till jobbet i tid för att kunna blogga där...lite hemligt. Och himlen öppnade sig! *tänk glada tankar*
Låna någons gamla skor på jobbet eftersom mina egna känns som en tvättsvamp när man går i dem.

Ja, alla dagar går det inte på räls.....planeringen.

Nåväl, innan jag ovetandes drog iväg på cykeln, mot århundradets regnväder, var jag tvungen att titta lite på några julsånger. Insåg att årets verision av "Det är en ros utsprungen" kommer att bli magnifik!
Och med det i tankarna så kändes inte den oplanerade duschen så farlig i alla fall!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar