tisdag 28 december 2010

Börja träna? ...njae

Nu närmar det sig nyår och som alltid börjar funderingarna på eventuellt nyårslöfte att dyka upp....Ska jag lova nåt? Eller är det onödigt, det går ju ändå aldrig att hålla?


Klassikerna i dessa sammanhang är ju kategorierna vikt, kondition, muskler och kosthållning. Jag är fortfarande i valet och kvalet om det blir nåt löfte för mig i år, kanske blir det som vanligt, ett löfte om att försöka ha så roligt som möjligt och göra sitt bästa. Det innefattar ju alla de ovan nämnda kategorierna och även om man skulle råka bryta mot dem :)


Några som dock har ett klart mål framför sig är Åsa och vår basist Anders, som tillsammans med en tredje person på deras jobb har utmanat varandra i att komma först i mål på halvmaran. Mycket modigt och ....lite dumdristigt kanske :) Men inspirerande också såklart!
Heja heja!
Kolla in: www.paketlodder.blogg.se så kan du följa galningarna och deras väg mot målet!

2 kommentarer:

  1. Din rackare ! Var det därför du undrade om min träningsutmaning !!!
    Ha, ha, ha
    Men det är inget nyårslöfte !
    Det är blodigt allvar skrivet på pergament :)

    SvaraRadera
  2. Pergament??? Prrffffft! Så enkelt ska ni inte kunna slippa undan! (löses ju upp i vinäger!)
    Nej jag har beställt en skylt! Den är 2,50x1,45!!!

    ;)

    SvaraRadera