tisdag 22 mars 2011

Mot ljusare tider...


Ja det var en fantastisk start på veckan med Glödövning i Sturepalatset i går kväll.Det sprudlade av roliga och härliga ideèr.Vi var oerhört kreativa ska ni veta. Jag sjöng så starkt och levde mig verkligen in i min nya roll så stackars Åsa kanske har fått en liten släng av tinitus.Men vad roligt vi hade. En kanon start på veckan som också inleddes med vårdagjämning och till helgen ställer vi om klockan mot ljusare tider. Det är en underbar tid vi går till mötes och jag lovar er att kören Glöd har många trevliga träffar här framöver. Vi ser framemot den kommande vårfesten som snart nalkas och som vi väntat på men den får vi berätta mera om vid ett senare tillfälle.

1 kommentar:

  1. Ingen fara Anna-Malin ! Jag får gärna tinnitus av din ljuva stämma, men kommer aldrig mer våga stå bredvid dig din gamla trumpet !

    SvaraRadera