måndag 11 april 2011

Musik SKA byggas utav glädje !


Alltså, jag har inte gillat den låten förr.
Snarare varit smått allergisk mot den.
Men på senare år har den liksom smugit sig på mig mer och mer.
Och oavsett vad jag tycker om den nu så är texten väldigt sann !

Musik ska byggas utav glädje och inget annat !
Tillsammans med människor som tycker om varann kan fantastisk kreativitet flöda och underbara saker skapas. Lägg därtill också den viktiga respekten för varandra som människor, oavsett på vilken nivå man befinner sig musikaliskt, eller i livet.
Allt detta tillsammans och en enorm utveckling är möjlig.

Jag är så oerhört tacksam att få musicera tillsammans med människor som uppfyller just detta.
Personer med en stor portion humor, självinsikt och kanske framförallt prestigelöshet.
Det är befriande !
Det är ren och skär glädje !

Tack för mig ! Hej !
/Åsa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar