tisdag 7 juni 2011

På onsdagsrepet sätter vi bensparkarna men utan undertecknad

Ibland blir det inte riktigt som man tänkt sig.
Så har det varit för mig de sista dagarna.
Det är därför med sorg i hjärtat och viss oro jag måste skriva att jag tyvärr inte kommer på morgondagens övning.
Där är det tänkt att vi skall befästa alla de steg och rörelser som Maria Bergman hjälpt oss att måla våra oilka shownummer med.
Jag får väl lägga mig här på golvet i huset i Vallersta och sparka med benen.
Få se hur mycket jag minns i min ensamhet.
Barnen kommer nog undra vad jag håller på med.
En show, jojust !

Nää, nu mullrar åskan så förfärligt utanför att jag inte vågar mig på nå´t längre inlägg än såhär.
Ha en superduperkul övning imorgon tjejer !
Jag laddar för nästa !!!

Kram /Åsa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar