söndag 5 juni 2011

WOW jag är inne !

Ni som följer bloggen kanske har undrat varför det aldrig kommer några nya inlägg ?
Jo ni förstår, vi har tekniska strul just nu och inga enkla sådana.
Men vi jobbar hårt på att lösa dem och just nu lyckades jag lura systääämet tror jag :)

Denna del av underbara juni är det jag, Åsa Berggren som skriver.
Jag kan berätta att vi haft vår dag med Maria Bergman.
En dramacoach extraordinaire skulle man kunna kalla henne.
Man skulle också kunna säga talangfull, tydlig, fantasifull, kunnig, rolig, positiv, uppmuntrande och engagerande !
Inte så illa va ?
Med hennes hjälp kommer vi lyfta showen till nya höjder !
Tack härliga Maria ! Det var fantastiskt roligt och vi tycker du är toppen !

Vi jobbade intensivt denna dag måste man ändå säga.
Startade redan kl 9.00 och slutade inte förrän 17.00.
Däremellan sparkades det med ben, krålades det på golv, stod vi frusna i olika positioner, gapskrattades det så vi fick magvärk och blåstes det låtsassåpbubblor.
Ja, det gäller att tänka på varje detalj för att det skall bli bra.
Varför gör vi just detta just nu ?
Inget får lämnas åt slumpen !

Nu återstår några rep till, samt ett bandrep den 27 juni, innan vi går på sommarlov i juli.
Men efter det...när augusti börjar...oj, oj, oj då blir det rivstart om vi skall hinna få till allt innan premiären.
Jösses Amalia vad jag längtar !!! Det skall bli såååå kul !!

Kramar i massor till de bästa brudarna
/Åsa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar