torsdag 25 februari 2010

Fredagsmys!!

..och att ta itu med sina gamla fördomar..

Alltför länge har jag gått och inbillat mig att träning på gym varit löjligt..till i höstas då jag provade en gång...
Nu är jag fast. Beroende. Det är verkligen jättekul och peppande att pusta och svettas på liten yta med vilt främmande människor!!

Igår mötte jag nästa gamla fördom, såg den i vitögat och motade bort den för evigt. Igår blev jag helt enkelt medlockad av goa arbetskamrater på bio.
Vi såg AVATAR ..trodde jag aldrig! :)
"Huuuur kan man göra såna filmer, och Veeeem går och ser dom???"
-Nu undrar jag fortfarande..hur i hela världen GÖR man en sån film, och min uppmaning lyder, har du möjlighet, gå och se den!!
Det känns faktiskt inte alls konstigt att man uppslukas av en så välgjord, fascinerande film och sympatiserar med tre meter långa blå svansbärande varelser, som länkar ihop sig med sina jättehästar med en tofs av sitt långa hår...
Jag är lyrisk, ska ta med maken och se den igen..

Det är faktiskt spännande att utmana sig själv, och roligt att utforska nya områden..

På tal om nya områden..Glöd-övning på söndag, och vi ska på allvar börja bita i godbitar ur repertoaren från vårt nya stora spännande tema!! :)

Ha en riktigt mysig fredag!!
">

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar