fredag 19 juni 2009

God midsommardagsmorgon!!

Jag hoppas innerligt att alla haft en härlig midsommarhelg hittills,
och att den fortsätter så!















Något av det skönaste som finns, tycker jag, är att vakna på morgonen och vara galet hungrig. ..och att då vara ledig och ha god tid på sig vid frukostbordet är alldeles extra bra!
Idag är inte en sådan dag.. magen dignar av sill, potäter, jordgubbstårta, och som grädde på moset de sedvanliga baguetterna från djurletarrundan i bo. Burp.. och javisst ja, en liten nattafika (jordgubbstårtarester..) när barnen slutligen somnat..

Nu fick jag 2 barn i knä´t. Den ena gör hål med hålslagaren i allt han kommer över, och den andra har just räknat till tjugoett och kräver att få spela bamsespelet på datorn..
Så jag får ta och bege mig ut till gäststugan och fixa iordning inför nattens gäster, ber att få återkomma...

Ha en skön midsommardag!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar