fredag 5 juni 2009

Go´afton!!













Lägesrapport från livet på landet;

För det första, färdiga med veden, jippiiiii!!! Då kan vi kasta oss över stallombyggnationen!! :)

Och ang. besöket på Myrorna..Nehej, ingen klänning blev det.. När jag väl hittade rätt ställe i butiken, där de intressanta föremålen fanns, var det stängningsdags..
Jag nöp åt mig en bara för att.., vet inte riktigt varför, men det kan bli lite fel när man handlar under press...

Gossebarnet har inte scharlakansfeber/streptokocker. Jippi! Lite virus bara.. Skönt, det hade varit katastrofalt att missa bästisen Oscars kalas på söndag!

Hästen är inne. När han väl stog där i stallet med sin huva med svart lämpligt tygstycke på (heheee..) kunde jag inte låta bli att tycka att han var lite lik min mor Erna..
I min ungdom när jag bodde hemma hos mor och far hade hon alltid ett par trosor på huvudet när hon låg på altanen och solade... Vad hade kunnat kännas fel med ett hårband?? -kan man undra...

Det lutar åt Glöd-träff på Hälls på måndag! Trevligt!! ( och ni som vill ha absolut lugn och ro när ni fikar på måndag och absolut vill fika Hälls fantastiska hallongrottor t.ex., er kan jag bara rekommendera att ta med grottorna ut, eller hem, eller hem till nån annan.. det kommer inte att vara jättetyst och besvärande lugnt just inne på Hälls... ;) )




Mopsen Kongo, fantastisk uppsyn.. :)












Osäker på om jag lyckas med att få med denna länk till youtube.. om utifall att, så är väl denna högaktuell! Kanske något att utöka repertoaren med??? :D

http://www.youtube.com/user/id4mytube


Go´nattkramar!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar