tisdag 16 juni 2009

..minst 2 dagar i efterskott....

Grattis fantastiska Maria på 40-årsdagen, och tack för en alldeles makalöst härlig fest!!! Den ska vi sent glömma!! :)









Födelsedagsbarnet
tillika festfixerskan!
-Snygg som tusan!!!
(-som alltid!!)










Observera att festens tema
var "Let´s dance"..
Alla dom här kalaspinglorna
hade helt klart
platsat där!...








Kvällens hottaste!!












..kvällens story....







..kvällens gladaste..














..och kvällens tros-chock!
hehee...
















Underbara Lena och Anders B..!! Stort Grattis, och jag hoppas att ni hade en strålande 1-årig bröllopsdag!!! Mums på Er, vad fina ni är!! :)





14 juni 2008..
vilken härlig dag!!..













Bloggen är försummad, ja snudd på vanvårdad de senaste dagarna. Karusellen som kallas livet ökar bara farten.. hej vad det går!!
Väntar på halsprovsvar nummer 2, yngste sonen denna gång..scharlakansfeber??
Min fina Krissa är på plats hos stiliga Góði på Frötuna Gård för betäckning(är du händelsevis intresserad av islandshästar, gå gärna in på www.frotunagard.se och ta en titt)
Maken har ögonfluss..
..och den andra, lilla hingsten med ögonskadan blir ohyggligt fräck av allt medicinerande och mutande..

Nåväl..

Det har varit en fantastisk Glöd-vecka!
Jag önskar att vi kunde mata i oss en överdos av Glöd, inför Juli, då vi har "semester".. men jag antar att det inte går att få överdos av det här gänget, bara en fruktansvärt kännbar abstinens när det drar ut på tiden mellan träffarna..

Hallsbergsfestivalen ligger bakom oss (bilder kommer..), och Wadköping framför!
Den 26 juni äntrar vi utescenen vid teaterladan...-och det ser vi verkligen fram emot!!

Nu är det mitt i natten!!
En allatiders onsdag önskas!!!

2 kommentarer:

  1. Fantastisk fest, och vilka härliga bilder!! Fast en bild är borttagen ser jag nu, eller är min dator knäpp!? "Kvällens story"
    /Malin

    SvaraRadera
  2. Nejmen!!! Vad konstigt!! jag ska genast peta dit den igen! /Janet

    SvaraRadera