måndag 18 januari 2010

En vanlig dag för en agent...


..i min ålder börjar med motion.
Jag kliver direkt upp ur sängen och kör armar upp och sträck
och sedan fortsätter jag genom hela kroppen.
Förr i tiden var det ju alltid morgongymnastik på radion men den är borttagen sedan länge tyvärr. Det gäller att hålla både knoppen och kroppen i trim.
Sedan går jag till min dator och kontrollerar och det kommit in några nya uppdrag.

Uppdraget att ta reda på vad Glöd skall göra under 2010 kommer pågå hela januari men sedan vill mina uppdragsgivare veta resultatet av mina ansträngningar.
Jag kan inte avslöja vilka uppdragsgivarna är, men så mycket kan jag säga att de är två och de gillar rosa.
Just nu skall jag lägga mina sämre bilder från Glöds årsmöte under förstoringsglaset för att se om jag kan få fram mer detaljer.

Får återkomma om det.

Tjenixen
Modesty

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar