torsdag 14 januari 2010

Modesty klarar biffen...


Jag har äntligen lyckats hacka mig in på den hemliga
mailtrafik som Glöd har.
Tjosan Kerstin ! vad mycket jag fått veta.

Här kommer lite nyheter:
De har bestämt sig för att årsmötet skall vara hos Maria.
Först skall de ha möte och sedan festa ?
Vad menas med det ? Vin, kvinnor och män ?
Jag säger bara, Usch, Usch !
Det ser iallafall ut som om det blir god mat.
Var och en skall ta med sig något och det riktigt vattnar sig
på mina löständer när jag läser vad de ska äta:

Parmaknyten
Chokladtryffel
Minipajer med fetaost
Sushi
Matig sallad med chevre, bjärnbär och annat gott
Foccaccia
Teryakikyckling med sesamfrön
Pestomarinerad risonipasta
Gratinerad Brietårta
Fruktsallad med glass och sorbet

Ja, jag får väl försöka laga till något av det hemma hos mig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar