torsdag 7 januari 2010

Nytt år - nya möjligheter !

Ett nytt år är här.
Vad skall jag använda det till ?
Vad vill jag skall hända ?
Hur når jag dit ?
Vad finns det för hinder och vad finns det för möjligheter ?
Finns det alternativa vägar att gå som jag inte tänkt på ?

Mycket spännande frågor som det kan löna sig att fundera kring.
Ett liv utan att svara på sådana frågor emellanåt blir nog ett
rätt bittert liv till slut.

När en genomtänkt plan sätts i verket så startar också en massa processer och kringeffekter som man inte hade räknat med. Positiva som negativa.
Vilka lärdomar !

Det skall bli spännande att följa Glöd 2010.
Vilken plan har de ? Vad kommer att hända ?
Vilka galna idéer har de denna gång ?
Mycket talar för att det är ett styrelsemöte i antågande.
Skall försöka sno åt mig information där.

/Modesty

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar