måndag 11 januari 2010

Styrelsemötet har ägt rum och jag smög i buskarna...


Mycket riktigt.
Precis som jag anat var det dags för styrelsemöte hos Sofia häromdagen.
Sent omsider fick jag veta var de höll hus så jag fick mest smyga med min kikare och mobilkamera för att försöka fånga några nyheter.
Som jag förstod på det jag hörde, verkade de ha roligt iallafall.
Oj, vad det skrattades.
Skall inte möten vara lika med struktur och seriositet ?
Sedan hörde jag nå´t om ett gig i Stockholm.
Men förstod inte var och när.
Likaså pratades det om nå´t TV-program på västkusten som de hade kontakter med på nå´t sätt. De nämnde nog något namn men just då kliade det så förfärligt i ena örat att jag missade det.
Helt säker är jag på att de skall ha årsmöte nu på lördag.
Men de vet inte hos vem. Hur svårt kan det va ?
Ja, jag får bege mig dit också så får vi se om jag kan komma med en mer utförlig rapport. Hoppas det blir varmare till dess bara.
Det kostar på att ligga ute i dessa tider.

/Agent Modesty

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar