fredag 22 januari 2010

Hittade ett fragment av ett papper...

..som någon av Glödtjejerna måste ha tappat.
Vilken fin sammanhållning de verkar ha.

Allra käraste systrar
Mitt hjärta är fullt utav glädje
i minnet jag hör våra skratt
de ekar som varma små eldar
och värmer mig var kulen natt

Mitt huvud är fullt utav tankar
och stor del består utav er
Ni vet ni betyder så mycket
all kraft och all kärlek ni ger

Helt galna men också fullt allvar
den blandningen ger extra spunk
till shower, konserter men också
till vardagens sällsamma lunk

Att vara en stämma i kören
Att se livet så skört, nära oss
Gör avtryck och intryck i hjärtat
och perspektiv på vår i-landskoloss

Jag tackar er käraste systrar
för allt som ni ger till mitt liv
Och hoppas vi stordåd skall ordna
Att våra insamlade pengar ger liv !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar