tisdag 26 januari 2010

Trötta damer i Marieberg

Ja, det var ett gäng trötta damer som övade igår hemma hos Glödmedlemmen Annika.
Ja, jag vet det för jag hörde alltihop.
Jag satt inlåst på toaletten hela tiden efter att ha smugit in där när ingen såg.
De övade hela 5 nya låtar och det var go, go, go, go, go, go och
duap dua duap dua eller nå´t sånt.
De pratade om prickiga grisar om jag inte hörde fel.
Jag fattade inte så mycket men det gjorde nog inget för mot slutet blev det så flamsigt, och fnissigt och de pratade om att alla kände Borg eller ?
Ja, nej det här med spioneriet kanske börjar bli för mycket för mig ändå.
Det är tur att januari är slut snart så jag kan avrapportera.
Sedan skall jag nog ta mig en bussresa till Ullared och ladda upp inför 2010.
Ja, vi får se.

/Modesty

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar