torsdag 19 augusti 2010

Rädda mig...


Nu har vi inte haft ett framträdande på länge.
Mycket på grund av att det precis varit semestertider men också för att vi försökt vara kloka och dra ner på tempot lite.
Vi har ju en alldeles färsk liten Glödbebis och 2 till bebisar på gång i oktober.
Det är viktigt att alla känner att det funkar att vara med.
Sedan vet jag ju att vi håller på och repar till nya showen nästa år....men...

Jag kan inte hjälpa det.
JAG SAKNAR ATT GE KONSERT !

Jag saknar anspänningen innan och under och den lyckliga avspänningen efteråt.
Jag saknar att åka ihop till konserten och skratta i bilarna.
Jag saknar att göra sig iordning tillsammans med världen roligaste brudar.
Jag saknar peppet innan. Ringen och guldtrådarna.
Jag saknar publikkontakten.
Jag saknar våra sånger.
Jag saknar bandet.
Jag saknar att samla in pengarna efteråt och prata med publiken.
Jag saknar känslan av att stolt undra hur mycket vi fått in till barncancerfonden denna gång.
Jag saknar att åka någonstans allihop och äta efteråt.
Ja, jag saknar till och med att rodda efteråt.

Nästa förfrågan kan vi väl ta, snälla alla !!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar