måndag 23 augusti 2010

En helt vanlig måndag eller ?

Ja, det är frågan.
Den är vanlig såtillvida att det är jobb som vanligt.
Lite trötthet från helgen. (Skulle man vila då eller hur var det ?)
Mycket att göra på jobbet.
Ovanlig på grund av att vi inte har Glödövning ikväll.
Det börjar annars bli riktigt inarbetat med våra måndagsträffar.
Pratade med Annikas Bosse igår och till och med han sade:
Och så är det ju glödövning imorgon.
Är det ? tänkte jag....
Nej, tyvärr gjorde vi ett tvåveckors uppehåll just nu, när vi lade schemat sist.
Varför då ?
Det känns lika tomt som vanligt.
Nu har inte alla varit med på sista övningarna heller så det känns inte riktigt ok.
Nästa övning är den 30/8 hos Annika, glöm inte att boka in det !!!!

Nej nu skall jag ladda för mitt livs första fotbollsmatch på Eyrava...förlåt Behrn Arena. Ja, jag skall såklart inte spela. Hur skulle det se ut ? Ha, ha
Vem är den där ankstjärtade skapelsen i AIK ?
Nej, då skulle jag nog bli nedslagen av Black-Army illa kvickt.
Jag och sonen skall gå på ÖSK-AIK.

Ha det och krya på er alla mer eller mindre sjuka indivier :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar