tisdag 31 augusti 2010

Tack för mig och välkommen varma september !

Vilken inspirerande övning vi hade igår !
Tack Sofia för kanonarr på Ex...oj, nu höll jag på att skriva namnet på låten.
Vilken tät, mäktig körmatta som backar upp denna coola kvinna.
Det kommer att bli kalas.
Tack också mamma Inger som med barnvagnen i högsta hugg, gjorde det möjligt för oss att få hem stämmorna i form av mp3:or på vanligt sätt. Kanonersch, som man brukar säga.
Hoppas allt gick bra för Simon, med lilla Alice igår.

Nu är då augusti till ända och det känns som om månaden flugit fram.
Det som oftast brukar vara en riktigt varm och somrig månad blev istället en rivstart på hösten, känns det som.
Nu har jag dock hört sägas att det skall bli några veckor med riktig "brittsommar", dvs varmt fast det brukar vara höst. Det tackar vi i föreningen:
"bada efter 28 september= en självklarhet" extra för !
Medlemmar, Åsa, Annika, Lena och Gunnar. Nya medlemmar välkomnas varmt. Samkväm den 29 vid kvarsätter. Anmäl er till lenabadar.nu

Kommer inte ihåg vem som skulle hälsa hösten välkommen här på bloggen i september.
Men välkommen iallafall och tack för mig !
Åsa

2 kommentarer:

  1. Ha ha ha vad rolig du är Åsa :)
    Om det blir fint väder i helgen kanske föreningen kan ha en sammankomst...

    SvaraRadera
  2. :D Jag kommer inte nånvart på lenabadar.nu??!! :)
    Jag vill SÅKLART anmäla mitt intresse för bad 29 sep!

    SvaraRadera