onsdag 11 augusti 2010

Vi är på gång, vi är laddade, vi är tända !


Tala för dig själv, hade jag kanske sagt om någon slängt ovanstående rubrik i ögonen på mig tidigare under sommaren.
Men det var innan övningen hos Karin i söndags.
Tänk vad lite struktur kan göra.
Det är naturligtvis planerna inför nya showen, jag pratar om.
Vi har alla fått hemuppgifter att göra till nästa övning.
Det skall bli mycket kul att se vad alla fått fram när vi ses igen.
Eftersom vi är 11 olika kreativa individer kommer alla säkert med vinklingar och idéer som sammanfogat blir en mycket bra blandning.
Tyvärr kan jag inte avslöja vad nya temat är, för er som sitter därhemma i i stugorna och undrar. Ni får vackert vänta tills vi börjar vår massiva marknadsföringsinsats under våren 2011.
Men jag har däremot tänkt ge några små ledtrådar/informationsfragment i bloggen under augusti månad. Den som följer bloggen får se.

1:a ledtråden - Det har aldrig har satts upp en likadan show tidigare, i hela världen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar