söndag 1 augusti 2010

Hej augusti eller skall jag skriva bonjour aout !

Ja, nu har min månad börjat ! Jag har alltid tyckt att augusti är min månad eftersom jag fyller i denna härliga sensommartid. Och så har det blivit min tur att sköta Glödbloggen. Jättekul! Jag befinner mig i denna stund i Paris ! Ja det är faktiskt sant. Hela familjen tillbringar sista semesterveckan här. Eftersom jag läst franska i 6 år och alltid drömt om att åka hit, så känns det helt fantastisk. Lite lurigare blir det att blogga flitigt men jag skall göra vad jag kan. Idag har vi gjort riktigt turistiga saker som att åka en 2-våningsbusstur på 2 timmar runt staden. Det var lyckat eftersom man såg jättebra. Det är förunderligt vackert här. Tur att vi var förutseende och köpte lite frukt och "pips" som Oscar kallar chipsen. Nu blir det liggläge Och kraftsamling inför Disneyland imorgon. Kramar från Åsa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar