tisdag 15 december 2009

Juleklappar lackas in....


Har ni köpt färdigt julklapparna ännu ?
Jag brukar ligga bra till vid den här tiden.
Kanske bara ha en eller två kvar.
Men inte i år. Vet inte vad som gick snett.
Tyckte väl att jag var ute i god tid när jag började och slappnade således av.
Eller avstannade helt kan man säga.
Jag är annars en sådan där jobbig person som går med ett leende på läpparna i affärerna kring juletid och tycker det är häääärligt.
Det har jag lärt mig att man inte ska säga högt.
Det verkar inte vara så många som tycker som jag. Jag är i minoritet, minst sagt.
Men jag står för det. Det är som om det spelas en mysig, svängig julsång i mitt inre som det är omöjligt att inte ryckas med i.
Lite Ally McBeal-varning, jag vet.
Men de sista 2-3 dagarna innan själva dopparedagen brukar även jag tycka det blir lite för mycket.
Så nu får jag sno mig för att inte hamna där. Yiihaaa !
Julhandeln here I come !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar