onsdag 23 december 2009

Väntan är lång...


Det lider mot kväll såhär da´n före doppareda´n.
På ingång är släktingar från norr och söder.
Och jag har bestämt mig.
Jag tycker det är mysigare före julen.
Kanske jag ångrar mig imorgon men just nu känns det så.
När julafton väl kommer är den så fort över igen.
Och så tycker jag det är så roligt och gå och leta ut nå´t riktigt bra till de man tycker om. Att sedan gå och veta vad man köpt och hoppas att det skall bli bra är nästan roligare än själva paketöppningen.
Och så ligger ju alla julkonserter innan jul...:)

Nu är alla paket inslagna.
Kaffet är kokat och lusselängden med choklad och marsipan framdukad på bordet.
Så jag säger bara:
Hit me släktingar, för jag är redo !

Läs lite senare ikväll så skall jag lägga ut en helt fantastisk dikt som Annika skrivit till oss glödare !
Suveränt syster !

Kram till er alla i julekvällen !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar