söndag 31 maj 2009

Sista inlägget

Godnatt glödare. Godnatt eventuella andra läsare.
Solen gå nu ner över Vallersta och det har varit en varm pingstdag precis som det såg ut att bli imorse. Blev överraskad av fina teckningar från barnen och i förväg önskade nya löparskor samt frukost på sängen. Sedan firade vi MammaMedin med en lunch på sjökrogen i Katrinelund. Mycket mysigt, varmt och gott. Barnen tog årets första bad. Somrigt. Hoppas nu värmen håller i sig hela sommaren och må det regna enbart när vi sover.
Det har varit så kul att blogga att jag funderat på att starta en egen för nöjes skull men nej. Jag behöver inte fler aktiviteter i mitt liv utan mindre. Kanske jag ändrar mig senare. Man skall aldrig säga aldrig.
Kram och puss från mig. Hej !
Och go Janet go !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar