lördag 10 oktober 2009

Vilken härlig lördag ja !! Nu blev det så där tokigt igen jag var lite het på knappen.Men vad gör det när man faktiskt tycker att det är lite roligt och blogga, jag är faktiskt lite stolt att jag får till det här med inläggen.Men det är bara tiden som inte riktigt räcker till men den som väntar på nåt gott...

Det är ju lördag vad härligt och för mig så är lördag när radion spelar och man lyssnar på Ring så spelar vi och efter det så blir det Melodikrysset DÅ är det verkligen lördag och det allra bästa är ju förstås att man dessutom är ledig. Dagen till ära har jag tillbringat med min dammsugare och golvmopp och däremellan har jag lagat mat och fixat med allt samtidigt.Ja energin är det nog inget fel på men vad gör mannen egentligen? Ja det kan man undra...... Det är tur att vi kvinnor finns för hur skulle det då vara??


I Glödkören kommer energin och framför allt att man har så mycket roligt att se framemot. På Måndag har vi övning igen och denna vecka är det JUL som gäller. Hoppas ni har haft en underbar och skön lördag för trots allt så måste jag nog säga att det är skönt att vara ledig ...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar