söndag 4 oktober 2009

Sköna Söndag!!


Ni har väl inte glömt att det är kanelbullensdag idag??
Det har iallafall inte jag gjort.Blev påmind av någon att det
var längesen man fick hembakade bullar.Men man är ju inte den som är den utan att man kan fixa lite nybakade bullar till sin underbara familj,är det kanelbullensdag så är det!!
Men jag tror jag lägger några i frysen så kanske det finns en och annan kvar tills vi övar här hemma hos mig.
Jag lovar att jag hade mycket smör i då blir dom extra goda och mumsiga..


Ja tänk vad en helg går fort,snart är det redan måndag och då är det Glödövning igen.
Tema står på programmet och det ska spånas och ideerna ska bara sprudla fram...
Ja jag är säker på att det blir en hel del skratt också och lite fika!!

Nu får vi ladda för en ny vecka igen!!!

2 kommentarer:

  1. Tycker att fröken Oktober sköter sig utomordenlitgt bra! Känner att det kommer bli en rolig månad att följa med en sådan positiv och energifull person vid tangenterna.

    Maria

    SvaraRadera
  2. Vad duktig du är Anna-Malin! På att både blogga och baka, undrar om man skulle svänga förbi en viss gata. Det går ju alltid att skylla på att man inte får in linserna så kanske man får en bulle.... Du kan ju läsa om min dag på bloggen, det var liksom andra bullar. Och du när du är så duktig kan du ju besvara min vänförfrågan på Facebook också. Blogga på o kram.

    SvaraRadera