måndag 26 oktober 2009

En ny vecka är här...


Ja då var det dags för en ny vecka att ta vid igen.Det känns nästan som att man får en timma extra varje dag nu.Härligt med lite ljusa mornar men dock mörka kvällar.Men det är ju då vi ska tända dom där alla ljusen som jag tjatar om och bara mysa i våra hem.

Jag har iallafall fått mysa i helgen med fantastisk musik och en rar man på tu man hand.Ja det är ju inte allt för ofta man kommer iväg på en musikalweekend med sin kära sambo.Men det är nåt att rekommendera så här för lite EXTRA höstmys i mörkret.

Ikväll är det dags för lite julstämning igen.Ja körövning ska det bli hos självaste körledaren som håller koll på allt åt oss.Det ryktas att även hon har fått lite höstmys med nära vänner i helgen och är nu laddad för ett trevligt Glödrep.
Ja vi har lite tid kvar tills det är dags för våra julkonserter men tiden går så otroligt snabbt.Tänk snart november....

Ja och då är det dags för någon annan i kören att blogga vidare.Det är ju rätt bra det här med blogg så ni kan följa oss på våran resa genom tiden i kören Glöd...
För det är en intressant kör det må jag säga och jag är lyckligt lottad att få vara en av dom...

Ha en härlig start på veckan,jag återkommer!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar