måndag 5 oktober 2009


Ja.ja vad är en dag på jobbet när man känner sig hängig och kroppen inte riktigt känns kry,kanske en liten höst förkylning på gång??
Ja,jag hängde kvar hela dagen men fick tyvärr sjukskriva mig från den trevliga övningen ikväll.Har legat på soffan med filt och klämt i mig lite C-vitaminer.
Här ska inga förkylningsbakterier sätta sig på mig!!!
Men nog är man allt lite deppig när man sett fram emot kvällen med lite skratt och sång men jag får ta igen det vid nästa övning.

Nä istället får jag sätta på den fantastiska Cd-skivan "Åh en sån kör" för ni vet väl att den finns att köpa nu!! Bara att ladda stereon och digga härliga 60-tals låtar med kören Glöd åh man blir SÅ glad !!!

Kanske ett litet julklappstips för er som brukar vara ute i god tid med detta.
100kr kostar den och naturligtvis går 50 kr oavkortat till barncancerfonden.

Håll er krya för jag lovar att jag återkommer!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar