torsdag 8 oktober 2009

Färgrik var det ja...... hoppsan hoppsan....


Ja just det så kan det gå när man är snabb att trycka på knappen. Hann bara skriva en liten överskrift så vips var den redan på bloggen. ja ja det här med bloggeriet är inte så lätt när det är första gången men man lär sig något nytt och det är ju alltid trevligt.! För er som är ute och läser vår blogg så kanske ni förstod att något litet nytt inlägg var pågång från fröken Oktober.Jajamensan!!
Några förkylningsbakterier ville iallafall inte bita mer tag i mig den här gången så lite vila gjorde susen.Det är väl bäst att lyssna på kroppens signaler ibland och nu mår jag mycket bättre.

Ja och jag skulle skriva lite om alla fantastiska färger denna underbara månad har ni tänkt på det? Träden lyser så otroligt fint i härliga höstskimmrande nyanser.
Stanna upp och titta lite mellan alla måsten som bara måste göras.

Jag tänkte faktiskt på en annan sak som berör mig lite nu apropå färger.
Vi har ju den Rosa månaden nu då vi ska tänka lite extra på alla kvinnor som drabbats av bröstcancer och det känns ju så otroligt bra att vi i Glöd kämpar för denna lömska sjukdom som vi inte hittar något riktigt bra bot mot.
Men vi är på god väg och med allas insats så lovar jag att vi kommer att lyckas!!
Man får vara oerhört glad för allt man har och att man är frisk och kry och försöka njuta så gott man kan av det....

Njut av livet!! Imorgon är det fredagsmys och då får vi njuta ännu mer av en underbar och efterlängtad helg som ligger framför oss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar