onsdag 28 oktober 2009

Go Afton!!!

Ja äntligen fungerar våran dator igen, inget bredband och bloggare som man är denna månad det går ju bara inte.Då kommer teknikern fram i en på nåt konstigt vis och vips så fungerar det igen.Åh vad jag är bra om jag får säga det själv...

Just nu har jag två små donnor som hänger på mig och talar om hur vi ska sjunga i kören.Dom hittar just nu på lite nya stämmor och övar för sin mamma.Inte så lätt att blogga samtidigt men men.. Det är nog snart dags att starta en liten lillkör i Kören Glöd.Vad tror ni om det??
Ja det är klart dom blir inspirerade med alla härliga stämmor som ljuder i vårt hus när vi har körövning och även annars när Cd-skivan går varm.
Ja det är härligt med sång och musik ....

Ja tyvärr har jag ingen läges rapport från kören eftersom jag inte kunde närvara vid måndagens övning men jag tror att det gick bra utan mig förutom att jag själv hade lite Glödabstinens när varken barnvakt eller bil kunde ordnas.Men men jag tar igen det,jag lovar vid nästa övning.

Visst har vi haft fantstiskt härliga dagar nu med den underbara solen som värmt oss lite i mörkret.Ja det är bara att njuta !!!
Hittade en fin äppelbild på den fina äppelskörden som gjordes i september som ni kan njuta av.
Nä nu får vi kolla in dom roliga bönderna och se om dom hittar någon ny kärlek.
Ja tvmys är inte heller så dumt efter en lång dag på jobbet.
Må så gott sålänge!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar