torsdag 2 juli 2009

En fantastisk uppfinning

Vilken underbar uppfinning aircondition är. Går från jobbet med överkokt hjärna. Blir ännu mer avtrubbad på de tre minuter det tar att gå till bilen. Sätter mig i bilen och sätter på acn. På en minut när man normal. Nåja så normal som man kan bli när man är jag.
Väl hemma var huset tomt. Vad göra? Jag tar på mig slapparoverallen.(för årstiden bikini) Sen ut på bloggen. För andra gången i dag!? Hur var det med beroende!
Jag vet inte om jag är beroende av att blogga,än. Men det är faktiskt roligt.
Slut på friden. Hjärnan gjorde mig påmind om att jag måste utnyttja att vara helt ensam hemma. Det får bli en sväng med moppen före middagen.
Även moppen är en fantastisk grej. Det är en sån där statisk trasa som tar upp allt damm och katthår som inte dammsugaren klarar av. Man tror alltså att det är rent för man har just dammsugit och torkat golven. Men drar man sen med fibertrasan tror men inte att det är städat den senaste veckan. Läskigt och bra på samma gång. Dax för städning!

Hej

Maria

2 kommentarer:

  1. Jag vill oxå ha en spikmatta, är dom dyra?

    SvaraRadera
  2. Den kostar ca 650 kr. Värt varenda krona tycker jag. Finns att köpa på Spa-huset, hälsokost affärer, hos vissa massörer. Köp den indiska tycket att den verkar vara bäst. Lycka till!
    Maria

    SvaraRadera