lördag 18 juli 2009

Familjen

Åkte idag från ett soligt Örebro, 27 grader.
Har fått "ledigt" och jobbat. Träffa alla trevliga kunder och fixa deras hår. Underbart kul!
Nästan bara kunna tänkt på mig själv. Den stora sonen vill gärna vara i fred, eller med kompisar.
Kom till ett regnigt Smögen. De yngre sönerna är i luven på varandra mest hela tiden. Mannen är smått obalanserad och grinig. Från lugnet in i kaos. Det känns så bra. Känns att det är med dem man trivs bäst oavsätt balans, humör eller väder. Jag gillar verkligen att vara med familjen. Jag älskar dom.
För mig har alltid familjen varit väldigt viktig. Det är familjen i första hand. I perioder har jag sett det som ett handikapp men i dag tycker jag att det är helt OK.
Man får bara acceptera att inte alla tycker och känner på samma sätt. Systrar, föräldrar, make eller barn. Alla har vi olika syn på saken.
Men jag gillar den, familjen.

Natti natt

Maria

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar