lördag 18 juli 2009

Hjälp! tiden går för fort.

Tänk vad tiden går fort. Har varit hemma i två dagar. Har visserligen jobbat, men skulle ju hinna med en massa annat också.
Först in med tvätt i tvättmaskinen.
Plock fram det som ska med tillbaka.
Leta på och gosa med katten.
Betala räkningar.
Äta.
Sova.
Jobba.
Tanka bilen.
Vattna och rensa blommorna.
Tvätta igen.
Umgås.
Igår umgicks jag med sex jättetrevliga tjejer. Först satt vi och snackade i några timmar innan vi åkte på "allsång" på strömpis.
Där träffade jag Glöd Anna som verkade ha en trevlig kväll på VIP-hyllan. Vi språkades så länge att mitt sälskap blev orolig att det hänt mig något.
Sen dansade vi oss varma i ett par timmar. Superkul!
Därefter fick jag tag i en taxi. Färden gick förbi statoil för inköp av nattamat. Mums.
Efter dagens arbete ska jag åka tillbaka till resten av familjen. Utan GPS denna gång.
Saknar er

Kram och puss

Maria

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar