fredag 3 juli 2009

Så hände det igen!

Ja, men är ju ingen hacker precis. Morgonens inlägg försvann. Ja, inte helt av sig själv förstås. Jag satt ju och skrev utan glasögon och lyckades väl peta lite vid sidan av och vips försvann allt. Jag tänkte att det hela måste ju finnas kvar någonstans men jag lyckades inte att spåra upp det.
Men nu gör jag ett nytt försök.
Det ni nästan missade var vår trevliga kväll som böjade med en svalkande familjetur på Coop. Den fortsatte med en härlig middag men seranoskinka och vin. Ja inte bara, det var div. tillbehör också. Vi fortsatte sedan att sitta ute och tala med våra nyaste grannar som är jättetrevliga.
Det diskuterdes Ph. Nej inte Lena ph utan viktiga saker som Pht i våra respektive pooler. Sen kom vi in på vatten färgen vi hade vitt vilket betyder för högt ph som reglerades med en klorchock. Grannens vatten var grönt viklet innebär alger. Jag fick inte klart för mig hur man fixade det för jag talade om annat viktigt med Linda.
Just nu sitter jag på jobbet och skriver. Min kund sitter med färg och ska sitta så en stund. Jag har inte glömt henne.
Efter jobbet ska vi vara barnvakt åt Jesper och Frida, de andra grannarnas tillika en Glödsoprans härliga ungar. Jag misstänker att det blir både fotboll och fniss. Välkomna kids!

Dax att skölj färg.

Maria

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar