tisdag 14 juli 2009

Första badet för säsongen.

I dag har jag tagit säsongens första havsbad. Härliga 20 grader. Tänk att 20 grader är så skönt i havet, men kallt i poolen och kallt i sjön.
Jag har ju haft badförbud pga. underedesproblem. Men nu är man nästan som ny. Kan tänkas att man rostar vid min ålder, men man vet inte så man får chansa.
Min stackars yngsta son har öroninflammation. Han får ta kärringdopp och jag får äntligen stoja och dyka som en tioåring. Så även om yngsta inte är nöjd så är familjebalansen total.
Vi avslutade denna härligt soliga dag med middag vid Vita villan. Vitlöksbröd, ungsbakdad lax och ostbricka. En flaska rött fick äran att hålla ihop det hela. Var lite mer sugen så vi gick vidare till nästa ställe och tog en fantastiskt god laktosfri kladdmuffins med irishcoffe. Mumsfillibabba!
Är inte livet fantastiskt!

Godkväll

Maria

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar